WIADOMOŚCI

Heidfeld: prowadzimy rozmowy z większością ekip
Heidfeld: prowadzimy rozmowy z większością ekip
Jak już wcześniej donosiliśmy, Nick Heidfeld nie poddał jeszcze swoich planów powrotu do F1 jako regularny kierowca którejś z ekip.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Po tym jak koncern BMW wycofał się ze sportu z końcem sezonu 2009, weteran 167 wyścigów GP nie znalazł miejsca w podstawowym składzie żadnej z ekip i zdecydował się na rolę kierowcy testowego w Mercedesie.

W wywiadzie dla austriackiej telewizji Servus TV, Niemiec przyznał, że nie widzi możliwości w bliskiej przyszłości awansowania w Mercedesie do roli kierowcy podstawowego, co może oznaczać, że Michael Schumacher pozostanie w ekipie na dłużej, zgodnie z pierwotnymi założeniami.

„Są gorsze rzeczy niż jazda pięknymi modelami AMG” mówił na temat swojej obecnej posady Niemiec. „To nie jest problem. Problemem pojawia się wtedy kiedy widzę ich [swoich byłych rywali z F1] jeżdżących a ja nie.”

„Niemniej jestem całkiem zmotywowany i wiem, że prospekt przyszłości wygląda całkiem dobrze.”

Już w ubiegłym roku Heidfeld był łączony z ekipą Renault, w której mógłby dołączyć do Roberta Kubicy. W tym roku plotki się powtarzają, a podczas ostatniego weekendu w Hockenheim Nick Heidfeld był widziany na stanowisku francuskiego zespołu, co od razu wzmocniło plotki.

„W najbliższej przyszłości jazda dla Mercedesa nie będzie możliwa więc muszę szukać gdzie indziej.”

„Prowadzimy rozmowy z prawie wszystkimi zespołami, które mają jeszcze wolne miejsca na przyszły rok. Byłem nieco zaskoczony tym jak szybko czołowe dwa miejsca zostały potwierdzone, więc teraz musimy rozglądać się w pozostałych jeszcze dostępnych.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

70 KOMENTARZY
avatar
motteo

27.07.2010 18:13

0

nick zły nie jest. może problemy w Q ma ale w wyscigu wcale gorszy od KUB nie bywał


avatar
norman42

27.07.2010 18:14

0

No na pewno lepszy od Witalija,nie musi zbierać doświadczenia.


avatar
sebekorzel

27.07.2010 18:17

0

ahahahahha Nicki myślał pocichu nad RBR i SF hahahahah nie moge :)) dawaj do renault i bedzie dobrze


avatar
minettu

27.07.2010 18:19

0

Problemem pojawia się wtedy kiedy widzę ich [swoich byłych rywali z F1] jeżdżących a ja nie.” Ten czlowiek cierpi meki katusze ,nie szkoda mi go wcale ale mysle jednak ze gdyby jezdzil z Robertem w reni no to wtedy by mu Kubik udowodnil ze jest od niego o klase lepszy i nie krakal by tak jaki on to jest szybszy od kolegi z druzyny


avatar
Ataru

27.07.2010 18:35

0

On by pomogl w rozwoju bolidu, nabral chlopak pokory, a jego doswiadczenie pszczolkom by pomoglo bardzo, glownie w rozwoju bolidu. Oby sie dogadali, bo Witalij gdyby zostal na kolejny sezon to by tylko Gienie pograzyl.


avatar
Kpt.

27.07.2010 18:43

0

ciekawe o jakich to czołowych miejscach mówi Nick, na pewno niemiec jest wartą uwagi propozycja dla Reni, raczej nie miałby wygórowanych wymagań finansowych a to chyba dosc ważne bo w ten sposób zespół zainwestowałby więcej pieniążków w rozwój samochodu, co do Witka to uważam że to jest dobry kierowca ale może lepiej by było gdyby zaczął karierę w słabszym teamie gdzie nabrał by doświadczenia


avatar
lkjk

27.07.2010 18:45

0

tylko zeby go nie wzieli. co z tego ze spokornial jesli trafi do renault obok kubicy to odzyje i bedzie mogl znowu po nim jezdzic bo to taki nick-dick


avatar
Kojag

27.07.2010 18:47

0

Nick chyba chce do Reni. Wie, że to najlepsza z wolnych posad.


avatar
Ataru

27.07.2010 18:50

0

7. lkjk, czyli lepszy Pietrow, bo nie zagraza Kubicy, a to, ze nie pomoze zupelnie rozwijac bolidu to jest okej? Niech Robert nie wygrywa, byle tylko Heidfeld nie wygrywal? Takie myslenie mnie przeraza ;o


avatar
norman42

27.07.2010 18:51

0

7.myślę ,że również zmądrzał-nie miał by odwagi jeżdzić po ROBie.


avatar
michal669

27.07.2010 18:51

0

Kto jak kto, ale on najwięcej. GL.


avatar
zuzek

27.07.2010 18:56

0

Z jakimi ekipami on rozmawia, bo oprócz Williams'a i Renówki wszystkie posady są już zajęte, no chyba że jescze Force India bo to są jedyne jeszcze sensowne zespoły w których mógłby pojeździć, no jeszcze ew. Sauber czasami zabłyszczy, bo chyba nie myśli o HRT czy Virgin bo Lotus i tak zaklepany. Istnieje jeszcze perspektywa nowego zespołu. Co do pokory to też mam nadzieję że jej nabrał bo jeżdżąc w Renault raczej nic innego jak nr 2 mu nie zaproponują, a zapewne wniósłby dużo więcej niż Vitalij w generalce.


avatar
Kojag

27.07.2010 19:03

0

Ludzie! Skąd u was ten jad i nienawiść do Nicka??? Można go nie lubić, za pewne wypowiedzi, ale trzeba szanować, za to ile zdołał w F1 zrobić. Nigdy nie dostał jeszcze naprawdę dobrego bolidu, a zawsze trzymał poziom. Nie był gorszy od Roberta w BMW, potrafi rozwijać bolid, jest waleczny, zdobywa punkty, mógłby zmotywować Roberta do pelszej jazdy. Jesteście na nie, tylko dlatego, że go nie lubicie, a kompletnie nie myślicie, jak bardzo Renault potrzebuje takiego kierowcy. Dobrze, że o zatrudnieniu decydują szefowie zespołu,a nie polscy kibice!


avatar
strong1

27.07.2010 19:05

0

W roku 2009 Kubica stwierdził,że wiedział 1/10 o aucie tego co powinien. Prosty stąd wniosek,że ze względu na KERS-preferujący kierowców niższych Nick miał odegrać główną rolę. Nie udało się. Tak samo jak Hamiltonowi 0/9,czy Kubicy w tym sezonie. Ba MSC "zbudował" konkurebncyjny bolid, wychodziłoby na to,że jego potencjalny syn-Sebastian "Fotel" przerasta go doświadczeniem. No bez "yay" z tym budowaniem. Oni się różnią na tyle,że mogą ciągnąć tylko przeciwstawne końcówki liny. Przerabiano to już przez trzy lata, stymże Robert był na równi gdy mu coś nie pasiło. W sezonie 0/8 różnica była większa. Nick znajdzie robotę,choćby w Sauberze może u Hindusów.


avatar
witam

27.07.2010 19:10

0

Dobrze by bylo gdyby Heidfeld dolaczyl do Roberta. Moze on ma troche dziwny harakter i lubi sie przechwalac ale kazdy wie jakim jest kierowca. Moim zdaniem to najlepsza opcja dla Renault i Roberta, po pierwsze oni sie dobrze znaja a po drogie jest to najlepszy wolny kierowca na rynku (o Raikkonenie radze zapomniec... ). To co kiedys bylo w BMW to jest przeszlosc .Nick jest Niemcem i byl w Niemieckim teamie i tyle,to normalne ze oni faworyzowali swojego kierowce ale za to poniesli tez surowa kare bo Robert bil na glowe Nicka i w dodatku walczyl o Mistrza. Ale jak pisalem to juz przeszlosc. W Reni Nick bedzie dobrym dodatkiem do zespolu. Takie jest moje zdanie Siemka!


avatar
Kojag

27.07.2010 19:42

0

14. W rozwijaniu bolidu, chodzi o dostarczenie informacji o bolidzie do inżynierów, konstuktorów. Dobrze wiesz, że bolid Merca nie był robiony pod Schumiego, a RedBulla budował geniusz Newey, a w rozwijaniu bolidu nie byli zdani tylko na Vettela, ale i Webbera, który jest bardzo doświadczonym kierowcą. Pamiętaj, że oni mają też "TestoroRosso". Dobrze o tym wiesz...


avatar
LubięSutila

27.07.2010 19:44

0

Zapraszamy Quick Nicka do Reni :)... Przyda się Robertowi, nie prawdaż? :)


avatar
luka55

27.07.2010 19:50

0

Hmhmh Na razie to wszystko domysly choc cos na rzeczy jest a i juz od dawna widac ze Nick nie jest zadowolony z obecnej sytuacji i rwie sie do scigania. Jezeli przyjmiemy hipotetyczna wersje ze Heidfeld dolaczy do Reno jak tu osoby wyzej domniemuja to twierdze ze byloby to z korzyscia dla obu stron. Kolega wyzej ma racje ze Nick ma dziwny troszke charakter ale tez ma racje ze to dobry kierowca. Taka prawda ze Heidfeld cala kariere nigdy nie dostal najlepszego auta ( tak moze byc tez z Robertem choc tego nie wiemy) a mimo to pokazywal ze nie jest zlym kieowca . Ze tak to nazwe to keirowca o wysoiej ,,kulturze jazdy'' , bez fajerwerkow ale taki typowy zbieracz. Z calym szacunkeim do Pietrova bo to mlody kierowca ale Nick bylby o wile lepszym rozwiazaniem i spoa ilosc punktow by dorzucil. Gdyby dzis tam jezdzil Heidfeld to mysle ze nie ial by wiel punktow mniej niz Kubica a i Mercedes ktoremu kibicujetez nie bylby czwarta sila. Podsumowujac jego przenosiny bylyby dobre Heidfeld cieszyc sie bedzie z aktu bycia nawet keirowca nr 2 w Reno bo jest glodny scigania a i pozycja Kubicy w Reno jest juz mocna i pewna. Tak jak rowniez kolega wyzej powiedzial ze w BMW bylo inaczejto byl niemiecki zespol i pewne rzeczy byly nieuniknione zas sam Heidfeld oprocz czasem przechwalek nigdy nie byl zlym partnerem dla Roberta , nigdy tez nie mieli zadnych zatargow zawsze robili dobra robote , no i wlasnie to ze panaowie juz ze soba wspolpracowali moze Reno wziac pod uwage . Zobaczymy . Lepszej oferty dla Reno chyba nie ma , no chyba ze Raikkonen ale ten po pierwsze do F1 nie zamierza wracac za szybko lub wcale a gdyby nawet to chyba raczej nie do Reno .


avatar
Damiangl

27.07.2010 19:52

0

Chyba jak większość, nie bardzo za nim przepadam, ale jeździć potrafi i to solidnie. Po kilku GP na pewno zaczął by wkładać swój udział w rozwój bolidu oraz regularnie by punktował. Wciąż trzymam kciuki za Pietrowa, ale chyba marne szanse aby utrzymał się w zespole. Choć kto wie, ostatni weekend przebiegł mu raczej pomyślnie.


avatar
Prozak

27.07.2010 19:53

0

Jedno trzeba przyznać na pewno że haidi umie wyprzedzać , czasem dwa bolidy na raz albo jeden po drugim : )


avatar
strong1

27.07.2010 20:03

0

Kojag W sezonie 0/9 wyszedł crap,czy zwycięskie auto w BMW-crap Jeżeli mówisz o genialnym Newey]u to mówisz,że inżynierowie to podstawa i oczywiście dobra koncepcja. Czyżby Button "nauczył się współtworzyć" auta przez ostatnie dwa lata i w sezonie 2008 był młokosem? Nie sądzę.Powtarzam z tej pary nie wyszło przez trzy lata nic dobrego, zresztą z różnych więc po co się powtarzać. Podobno Schumacher wprowadzał "swoje poprawki" i jakoś Mercedesa generalnie nie odmieniły,może dlatego,że nie współgrały z konstrukcję bazową.może dlatego,że inżynierowie z Barckley nie budują rok w rok szybkich aut jak pokazuje przeszłość. Reasumując jeśli zespół Renault czegoś ciekawego nie wymyśli to kierowca sobie może. Renault zdobyło dwa z rzędu tytuły konstruktorskie dzięki bolidowi i wystarczył do tego kierowca pokroju Fisiego. Tym bardziej wystarczą glock czy Sutil. Heidfeld jest według mnie niepotrzebny.


avatar
strong1

27.07.2010 20:04

0

"zresztą z różnych powodów"


avatar
karlito

27.07.2010 20:05

0

To mu trzeba przyznać że bywa szybki, nawet umie taranować roberta w walce :))


avatar
matibak

27.07.2010 20:16

0

Ja tam pamiętam jak w safety cara przywalił:P A tak serio to słusznie ktoś zauważył, że mają z RK inne style jazdy i chciałby innych zmian. Sądzę, że dla Renault byłby lepszy Sutil. A szczerze to nie wierzę w Renault. Mistrza mieli głównie dzięki współpracy z Michelin. Jedyna nadzieja w tym, że flavio i pat są już poza zespołem i mogą wykazać się inni. Inżynierowie i Eric grają także na swoją sławę więc to duży plus. Muszą pokazać że potrafią.


avatar
Kash

27.07.2010 20:28

0

24. Nie w Safety, tylko w Medical Car. Kiedyś już Eric już mówił, że problem polega nie na tym, czy Heidfeld chciałby jeździć w Renault, tylko czy Robert chciałby z nim jeździć.


avatar
Jaro75

27.07.2010 20:33

0

Naprawdę nie wiem skąd te spekulacje o Nicku i innych.Kiedyś już napisałem Wam chłopaki że z pewnego zródła wiem że od przyszłego roku Robert będzie śmigał dwoma bolidami.FIA twierdzi że to niemożliwe ale Robert coś wymyślił podobno :)) W końcu jest tak szybki że się przesiądzie i ... hahahahaha Jak ja kocham tego chłopaka :)) Pozdrowienia... :))


avatar
Ferrante

27.07.2010 20:40

0

Dla mnie nieobecność Heidfelda na torze w tym sezonie, to jedna z największych niespodzianek. Z łatwością wymienię 10 kierowców gorszych od Nicka (w mojej opinii) i ze trzech równorzędnych. Być może problemem były jego oczekiwania finansowe. Dlatego, mimo iż bardzo chętnie widziałbym go jako partnera Roberta w Renault, przypominam wszystkim zwolennikom takiego rozwiązania, że Pietrow wniósł ze sobą wkład finansowy, natomiast Heidfeld takiego wkładu sam wymaga. Może to jest przyczyną jego problemów ze znalezieniem zespołu?


avatar
saint77

27.07.2010 20:48

0

A ja uważam, że Nick poradziłby sobie w Mercedesie o wiele lepiej niż Schumacher. Mercedes zatrudnił Schumiego nie dlatego, że ten będzie wygrywał wyścigi czy też regularnie stawał na pudle ale dla nazwiska i przyciągnięcia uwagi. Cel osiągnął. Prawda jest taka, że nikt z nas kibiców ani nawet ze strony ekspertów F1 nie ma nawet zbliżonych informacji za jaką kwotę Schumacher jeździ dla Mercedesa. Nick mógłby wspierać ten zespół nie tylko wiedzą z ostatnich lat, ale również swoimi umiejętnościami, które na dzień dzisiejszy są o wiele wyższe od Schumachera, który w F1 już nie powtórzy swoich wyczynów. Dlatego sądzę, że jeśli Nick nie znajdzie etatu w przyszłym sezonie, to zespoły które go odtrącą zrobią spory błąd. Może nie w Renault, ale i tak uważam że nie byłby to konflikt interesów. Nick z pewnością nie marzy o tytule mistrza, dla niego wielką frajdą byłoby sama możliwość stałego ścigania się, a determinacji i woli walki nikt odmówić mu nie może. mam nadzieję, że od 2011 zobaczymy go jako etatowego kierowcę...


avatar
Krzysztof-n

27.07.2010 20:57

0

Oj dywagujecie a nie bierzecie pod uwagę ŁADY ... Łada ma wsparcie nikogo innego jak Putina, więc zapomnijcie o Nicku bo Petrow będzie w 2011 w reni ...


avatar
saint77

27.07.2010 21:00

0

@. 29 krzysztof-n: chyba, że do końca sezonu nie zdobędzie ani jednego punktu co wcale nie jest niemożliwe i w co drugim wyścigu będzie kończył na bandzie lub żwirze, co też nie jest takie niemożliwe. Wtedy Eric się wk...wi i da sobie na luz Ładą. Poza tym, podobno Renault coś wspominało o nowym sponsorze. A nowy kierowca, np. Kimi nie wniesie nowego sponsora do ekipy? Pewnie tak....


avatar
witam

27.07.2010 21:14

0

No zobaczymy... Ostatni wyscig Witali pojechal bardzo dobrze i jesli to poczatek jego dobryh wystepow w Reni to nie mam nic przeciwko jego zostaniu, ale jesli nie to zgadzam sie z kolega saint77.


avatar
Ferrante

27.07.2010 21:30

0

30. saint77 - z tymi sponsorami właśnie różnie bywa. Rozważmy (czysto teoretycznie) taką sytuację: Pietrow przyprowadza sponsora z wkładem 15 mln $, sam otrzymują minimalne wynagrodzenie, które w tej chwili wynosi pewnie około 3 mln $. Heidfeld zarządałby pewnie około 10 mln $ za sezon ale też mógłby przyprowadzić firmę wykładającą 15 mln $. W rezultacie Renault na zamianie kierowców traci 7 mln $. Jednak w sytuacji kiedy team zdobywa sponsora tytularnego (czy jak on się zwie), na przykład MasterCard, wnoszącego kilkadziesiąt mln $ na sezon, wówczas bardziej opłaci się zatrudnić Heidfelda, bo przy mniejszym zysku, daje on gwarancję regularnych osiągnięć na torze, oczywiście na miarę możliwości bolidu.


avatar
Ferrante

27.07.2010 21:35

0

P.S: oczywiście zażądałby a nie "zarządał".... mea culpa.


avatar
rysiek45

27.07.2010 21:47

0

A jak by Nikuś przyszedł do Reni ,i jak by [oczywiście przypadkiem} zajął w wyścigu lepsze miejsce od Roberta,to czy możemy liczyć na komentarze typu;znowu szwab przekupił ekipe,albo nasypał piachu w tryby itd.,bo jak tak, to ja mu dziękujkę.


avatar
petrov

27.07.2010 22:25

0

quick też dobry, ale wolałbym raczej kogoś innego, wiem że to może okazać się kolejną porażką, ale chętnie zobaczyłbym Bruno Sennę w Reanult! chcę zobaczyć co potrafi w lepszym bolidzie!


avatar
Adrian5

27.07.2010 22:31

0

Sutil powinien przyjść do Reni ! a nie Nick niemiecka ciota ! jak by Nick przyszedł do Reni to było by to samo co z Schumacherem w Mercedesie ! Sutil to jest kierowca podobny stylem do Roberta i talentem ,też od niego nie odstaje !


avatar
Orlo

27.07.2010 22:33

0

Kimi prawie na pewno nie wróci, Sutil raczej zostanie w FI więc QuickNick wydaje się najlepsza opcją. Ja daje mu zielone światło.


avatar
robsch

27.07.2010 23:12

0

Wszystkie te dywagacje są ok ....ale TWORZENIE DWÓCH RÓŻNYCH bolidów ....patrz wzrost Hei i Roberta ....nie tylko nie ten zestaw ,każdy z osobna ok . ale razem ....NIE !


avatar
ekimmu

27.07.2010 23:37

0

Prawda jest taka, że Robert nie lubi Nicka i nie raz już w jego wypowiedziach można było to usłyszeć. Prawdopodobnie już w poprzednim roku pytano go o zdanie na temat zatrudnienia szkopa. Inna prawda jest też taka, że jak Robert okazał się lepszy czy tylko trochę lepszy to Nick dostawał gorączki. Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki moim zdaniem. Lepiej wziąć kogoś młodszego i trochę bardziej podobnego gabarytami, co jest ważne z punktu widzenia budowania bolidu w kontekście balansu.


avatar
owadd

27.07.2010 23:59

0

Heidfeld jest kierowcą testowym mercedesa, a czy on w ogóle kiedykolwiek jeździł tegorocznym bolidem F1 Mercedesa?


avatar
Mall

28.07.2010 00:08

0

Wcale się nie zmienił, ani nie spokorniał, dalej mówi tak jakby mu się coś należało...


avatar
darecky3

28.07.2010 00:17

0

39. Jakos te gabaryty nie przeszkadzaja ani w FI ani w RBR wiec raczej nie tedy droga, poza tym prawie w kazdym teamie kierowcy maja rozne style jazdy. Kazdy ustawia sonie samochod tak jak najlepiej mu sie jezdzi. A co do rzeki to wyobraz sobie ze podczas urlopu w Polsce wlazilem codziennie do tej samej.....hmmmm :)


avatar
kumahara

28.07.2010 00:18

0

Jak Nick jest taki dobry, to dlaczego jest tylko testowym? Nick, won od reni. Jeśli ostatnie słowo w sprawie ew. zatrudnienia Nicka w Reni będzie należało do Roberta to napewno partnerem Kubicy nie będzie. I tak powinno być!


avatar
RentonB

28.07.2010 00:40

0

Testowym jest bo mimo iz na dzien dzisiejszy jest lepszy od dziadka Schumachera gruby Haug pcha do przodu. Niby dlaczego sadzisz ze Kubica nie bedzie go chciec, to BMW go udupilo nie on.


avatar
Kibic26

28.07.2010 00:43

0

Według mnie to go nie lubie ale w tym przypadku to chciałbym by poszedł do Renaty by miał okazje udowodnić jak to rozpowiadał wszęd i wobec że jest lepszy od Kubicy. Niech by udowodnił to na torze i w punktach że jest lepszy. To tylko takie moje małe czysto teoretycznie z ciekawości porównanie bo niewierze w to by Nick trafił do Reni


avatar
kumahara

28.07.2010 01:35

0

44. RentonB @ skąd wiesz, że jest lepszy? Kubica nie będzie go chcieć z tego względu, że bardzo sobie ceni dobrą i zdrową atmosferę w teamie bo tylko taka jest gwarancją umożliwiającą sukces, a z Nickiem już te "klocki" ma przerobione ze skutkiem negatywnym a ponadto ( to do innych) niby dlaczego miałby udowadniać akurat Nickowi swoją wyższość nad nim? I tak każdy rozgarnięty obserwator F1 wie, że tak jest a i pewnie aż "takie" ambicje są Robertowi obce i śmieszne.


avatar
FERRARI19

28.07.2010 06:10

0

Jeszcze jego tam brakowało. Już lepiej jakby Roberto miał Pietrova. Czego on się tak uczepił Kubicy!?


avatar
CIGAM

28.07.2010 09:19

0

Witam Jak czytam wasze komentarze zastanowia mnie jedna rzecz - nikt nie wspomina ze "Najszybszy Skrzat" nie siedział za kółkiem bedzie już 5 mies a do testów zimowych minie 11 mies wiec ???? Trzeba sie zastanowic dobrze bo Skrzat tez juz mlody nie jest a sezon zaprzepascil ....


avatar
Ago

28.07.2010 10:00

0

"Byłem nieco zaskoczony tym jak szybko czołowe dwa miejsca zostały potwierdzone" A co on chciał jeździć za Massę i Webbera, na pewno by go chcieli.


avatar
atomic

28.07.2010 10:16

0

5@ ataru jak nick / kierowca numer 1 /rozwijał bolid i jak zachowywał się zespół każdy widział .przydałoby się zestawienie ananasa / ananas do dzieła/ . kiedy robert był kierowcą testowym ustawiał sprzęt w piątek i prał całą resztę ,czasami rosberg go doganiał . uważm ,że nick jest doświadczonym gościem ale to za mało aby być w reno . to byłoby takie lekarstwo na pietrowa nic więcej .osobiście widziałbym tam hunkelberga


avatar
Orlo

28.07.2010 10:17

0

Wy, którzy uważacie że QuickNick to taki strasznie zły pomysł - sami podajcie lepszą(realną) propozycję.


avatar
Jean1

28.07.2010 10:35

0

Wcale by mnie nie zdziwilo gdyby Nick trafil do RBR a np Webber do Renualt. To ze Mark ma podpisany kontrakt nie oznacza ze nie mozna go rozwiazac za porozumieniem stron.


avatar
maslo274

28.07.2010 14:41

0

Nick Hiedfeld Lata startów: 2000-present Pierwsza Grand Prix: 2000-GP Australii (Prost-Peugeot) Ostatnia Grand Prix: 2009-GP Abu Dhabi (BMW Sauber) Pierwsze zwycięstwo: - Ostatnie zwycięstwo: - Pierwsze podium: 2001-GP Brazylii (Sauber-Petronas) Ostatnie podium: 2009-GP Malezji (BMW Sauber) Pierwsze kwalifikacje: 2000-GP Australii (Prost-Peugeot) Ostatnie kwalifikacje: 2009-GP Abu Dhabi (BMW Sauber) Pierwsze Pole Position: 2005-GP Europy (Williams-BMW) Ostatnie Pole Position: 2005-GP Europy (Williams-BMW) Pierwsze najlepsze okrążenie: 2008-GP Malezji (BMW Sauber) Ostatnie najlepsze okrążenie: 2008-GP Niemiec (BMW Sauber) Liczba Grand Prix: 167 Liczba kwalifikacji: 169 Zwycięstwa: 0 Punkty: 219 Pole Positions: 1 Najlepsze okrążenia: 2 Podium: 12 Miejsca w GP: 1.-0, 2.-8, 3.-4, 4.-10, 5.-9, 6.-16, 7.-12, 8.-9 Miejsca punktowane: 62 Wyścigi ukończone: 125 Wyścigi nieukończone: 42 Dyskwalifikacje: 0 Zespoły: Sauber, Jordan, Prost, Williams, BMW Sauber, Mecedes. sorry ananas wszyscy czekalismy na statystyki nicka.


avatar
atomic

28.07.2010 14:49

0

53@ piękne. mam nadzieje ,że ananas ci wybaczy


avatar
lygens

28.07.2010 16:20

0

Ja osobiscie widialbym go w Renault . Pamietajcie ze Kubica nie miał problemu z Nickiem tylko z BMW!!!


avatar
Renault R30 F1

28.07.2010 16:21

0

Renault nie dla Nicka tym bardziej u boku Kubicy niech szuka miejsca w Sauberze za Pedro Dela Rose albo za Luzziego w Force India.


avatar
witam

28.07.2010 16:47

0

48.CIGAM. Tak masz racje, ale jednak od czasu do czasu testowal i jest tam caly czas obecny a rok czasu jak dla niego z jego doswiadczeniem moze akurat dobrze wplynac na niego , nie sadzisz? Kazdy jeden Zoltodzob ktory jest w stawce na czas obecny nie dorasta Heidfeldowi nawet do piet - moje zdanie. 55.lygens. Dokladnie tak! Jako takich problemow z nim nie bylo, on lubi sie tylko przechwalac i to tyle. Ale jako partner z zespolu uwazam go za bardzo solidnego!


avatar
dziarmol@biss

28.07.2010 23:48

0

No tak Heidfeld rzeczywiście solidnie.....zatruwał atmosferę w zespole... i ten jego zdziwiony komentarz >>Byłem nieco zaskoczony tym jak szybko czołowe dwa miejsca zostały potwierdzone, więc teraz musimy rozglądać się w pozostałych jeszcze dostępnych.<< No bez jaj ale tu mamy oczywisty przerost formy nad treścią ;-)) Nick zmień lekarz(y)a gdyż ten (ci) wykorzystują cię bezlitośnie ;-)) A jeśli Heidfeld nie daj Panie trafi do Renaulta to kwasy pewne ;-))


avatar
pjc

29.07.2010 09:03

0

@dziarmol z tymi kwasami to się dopiero okaże:)


avatar
pjc

29.07.2010 09:05

0

@lygens to bardzo celna uwaga. Nick to bardzo doświadczony zawodnik. Zawsze uważałem,że to byłby dobry skład.


avatar
fabian

29.07.2010 09:46

0

do HRT go!


avatar
dziarmol@biss

29.07.2010 11:30

0

59. pjc- Ale przecież to już było ;-)) A skoro było to i znowu będzie ;-))) Zwróć uwagę gdzie Nick celuje (celował) Ostatni akapit w artykule ;-)))


avatar
pjc

29.07.2010 12:10

0

@dziarmol ważne żeby w ogóle jeszcze pojeździł w wyścigach czyli dobrze wycelował tym razem. Dla mnie jego obecność w Renault byłoby prawdziwym pokazem umiejętności względem RK. Obu uważam za bardzo dobrych kierowców. A te byłe rzekome spory pomiędzy nimi w BMW. Nigdy za bardzo w nie nie wierzyłem. I niech tak zostanie:) Pozdr.


avatar
dziarmol@biss

29.07.2010 14:03

0

Ależ ja nigdzie nie napisałem że między nimi były spory ;-)) Napisałem natomiast o kwasach płynących od Heidfelda. To taka subtelna różnica ale jednak ;-)) Najgorsze w nim jest te jego wygórowane mniemanie o sobie .... pozd.


avatar
Jaro75

29.07.2010 20:42

0

Zrobią jak będą chcieli ale swoje zdanie można dodać. Nie widzę Niemca z Robertem i już mi się pisać nie chce dlaczego.Nie i chu.. !! Kogo bym chętnie zobaczył ? To jasne, Bruno Sennę :))


avatar
norman42

29.07.2010 20:47

0

Nick sobie myśli,że jest naj.ale mimo wszystkich jego wad,ma i zalety i tu (jako 3)się marnuje-powinien wrócić do jazdy-gdyby nie nimb,,herosa F1'' pewnego pana już siedziałby na jego miejscu.w/w,,pan''już niczego nie zwojuje-latka lecą.Gdyby Nick dostał się aby do FI,to mógłby wiele zdziałać,osobiście widziałbym go u boku ROBa z odwróconymi rolami-teraz quick Nick byłby nr.2


avatar
szerter

29.07.2010 22:15

0

Dla tych co nie widzieli Nick tańczący ;) youtube.com/watch?v=wZsNrVVPa7A


avatar
damus98xD

29.07.2010 22:26

0

Weź Heidfeld się zamknij...Żaden zespół cie nie chciał to na samo dno upadłeś i prosze...


avatar
Kiachi

30.07.2010 16:12

0

Mi go trochę żal :( Powinien być bez wątpienia kierowcą podstawowym Mercedesa. Jeździ lepiej niż tych 2 kierowców obecnych tego teamu.


avatar
hellsamurai4

19.04.2012 23:07

0

piekne :)


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu